MEMBER'S

Wednesday, July 29, 2009

NIK AZIZ PELAMPAU POLITIK


Sungguh malang dan amat sedih sebagai seorang ummah melayu dan beragama ISLAM dan mengucap kalimah SYAHADAH yang sama dengan kita NIK AZIZ sanggup mengatakan "PERGI JAHANAMLAH UMNO' sebuah parti orang melayu yang selama ini telah berjasa dan berbakti terhadap agama, bangsda dan negara.

ANGKUH !!!!! BONGKAK !!!!!!! SOMBONG !!!!!!!!!! TAKABBUR !!!!!!!!!!! RIAK itulah sebenarnya sifat yang ada pada Mursyidul PAS itu.

Beliau tidak layak digelar Tok Guru AGAMA tapi TOK GURU PERPECAHAN UMMAH..

Beliau juga tidak layak dipanggil ULAMAK kerana tidak ada alim ulamak yang benar-benar mengikut syariat Islam sanggup mengeluarkan kata-kata yang hina dan buruk terhadap orang lain yang seagama dengannya.

Wahai .....NIK AZIZ kalau benarlah orang UMNO Jahanam, TUNJUKKANLAH bukti bahawa orang UMNO ini sudah jauh terpesong dari mengamalkan,memperjuangkan AGAMA Islam.

Kalau dengan DAP parti yang terang-terang taknak kepada ISLAM tak berani pulak Tok Guru nak kata "PERGI JAHANAMLAH DAP"

Ini menunjukkan kepada kita NIK AZIZ BUKAN ULAMAK AGAMA TAPI ULAMAK POLITIK 100 %. Cakap agama yang beliau katakan adalah retorik semata-mata.
Penyokong PAS sekarang pun berada dalam keadaan keliru SIAPAKAH pemimpin sebenar parti mereka HJ HADI ke atau NIK AZIZ.

2 comments:

  1. Salam,

    Nik Aziz sekarang bukan tok guru lagi, dia dah tukar selera nak jadi Raja pulak, sebab Raja boleh cakap apa saja..... kalau ulamak kena berhati-hati.... Raja Kapoooooor.....

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Sikap yang tamak kan kuasa dan boleh kata ikut suka kata. hancur jika perkara ini dibiarkan.... kerana ingin kan kuasa sanggup berkawan dengan DAP yang siang-siang tokal Islam di dalam negara ini.

    ReplyDelete