MEMBER'S

Tuesday, July 14, 2009

MANEK URAI TANDA ARAS KEPADA KEBANGKITAN BN


Keputusan pilihanraya kecil N.41 Manek Urai Kelantan merupakan signifiken atau tanda aras kepada kebangkitan BN. Disinilah landasan penerimaan rakyat kepada kepimpinan Dato Seri Najib sebagai PM, Tan Sri Muhyiddin Yasin dan Dato Mustapha Mohamad sebagai Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan.

Setelah 100 hari Dato Seri Najib sebagai PM, berbagai perubahan dan pembaharuan dilaksanakan untuk kepentingan seluruh rakyat tanpa mengira kaum sesuai dengan slogan 1 MALAYSIA dimana kepentingan rakyat didahulukan dan pencapaian kerajaan diutamakan.
Pengundi-pengundi di MANEK URAI inilah masanya untuk membalas keikhlasan yang ditunjukkan oleh kepimpinan kerajaan hari ini yang benar-benar ingin melihat penduduk dan kawasan Manek Urai mengalami perubahan pembangunan yang tidak dapat dilaksanakan oleh Kerajaan Negeri PAS pimpinan Nik Aziz. UNDILAH BN.
Selama 19 tahun kerajaan PAS memerintah Kelantan tiada satupun pembangunan yang dilaksanakan untuk memajukan penduduk Manek Urai. Nik Aziz hanya beretorik semata-mata. Bercakap untuk membangun bersama Islam dan menjalankan undang-undang islam tapi berkawan dengan golongan kafir HARBI yang jelas menentang ISLAM.

Membangun Islam bersama KAFIR HARBI !!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment