MEMBER'S

Wednesday, May 19, 2010

DAP KUASAI PAKATAN RAKYAT


Kaum Cina akan tetap menyokong dan mengundi DAP sebab mereka sudah sedar bahawa tidak bermakna menguasai 70% dpd ekonomi Malaysia tetapi tiada kuasa memerintah negara. Kaum Cina mahu memerintah Malaysia spt yg berlaku di Singapura. Kaum Cina tidak boleh 100% memerintah Malaysia melalui parti MCA dan Gerakan dlm BN.

Kaum Cina melihat hanya dengan menyokong DAP mereka boleh memerintah Malaysia. Sebab DAP ada kaldai PAS utk mendapatkan undi orang2 Melayu. PAS akan hanya menganggukkan kepala dgn apa2 sahaja tindakan DAP. Tengoklah apa yg sedang berlaku di Penang dan Selangor sekarang.

Pakatan Rakyat dgn hanya DAP dan PAS sahaja yang akan menang besar di PRU13 nanti. PKR tidak boleh diharap lagi kerana konflik dalaman parti menyebabkan ramai yang meninggalkan parti. Ketua Umumnya sudah pasti akan dihukum atas kes liwatnya. Pada masa itu, Malaysia akan jadi sebuah republik spt Singapura.

Kaum Bumiputera akan mengemis di negara sendiri spt apa yg berlaku di Singapura sekarang. Pada ketika itu DAP akan mengubah perlembagaan negara utk mencapai cita2 kaum Cina. Pada masa itu nanti orang Melayu akan menangis! Sudah terlambat. Nasi sudah jadi bubur!

Tahniahlah PKR dan PAS

No comments:

Post a Comment