MEMBER'S

Tuesday, August 2, 2011

DR HARON DIN DAN AZIZAN RAZAK MASUK IJN



Timbalan Mursyidul Am parti PAS Dr Haron Din dan Menteri Besar Kedah, Azizan Razak diberitakan dimasukkan ke Institut Jantung Negara (IJN) serentak petang semalam.

Kedua-dua mereka difahamkan menghadapi masalah jantung.

Dr Haron Din akan menjalani pembedahan kecil (injugram) sementara keadaan Azizan Razak belum diketahui tetapi dilaporkan sedikit kritikal.

Beberapa pemimpin kanan PAS dilihat telah menziarahi kedua mereka termasuk Exco kerajaan Selangor Dr Hasan Ali antara yang terawal bergegas ke IJN.


Sama-samlah kita berdoa semoga keadaan mereka selamat dan apa juga rawatan keatas mereka dapat berjalan lancar.

Dalam pada itu tidak lupa juga marilah kita sama-sama berdoa untuk kesejahteraan Perdana Menteri yang kita sayangi Dato Seri Mohd najib Tun Razak yang akan menjalani pembedahan kecil lutut beliau hari ini semuga semuanya berjalan dengan baik dan sempurna.


3 comments:

  1. Pemimpin Pas dah ramai yang dah dapat penyakit jantung.mana dia darul syifa dan perubatan islam dengan testimoni yang hebat?
    Akhir masuk Hospital Kerajaan.Pemimpin DAP dan Anwar semua dalam keadaan sihat.Macam mana nak perintah kalau dah sakit serius?Tak merasalah jawapnya.

    ReplyDelete
  2. Itulah pemimpin PAS, jenis tak tau nak bersyukur. Soalnya kenapa bila PM hendak menjalani pembedahan kecil dilutut puak-puak PAS mengatakan itulah balasan dan kemurkaan Allah swt tapi bila kena kepada pemimpin mereka...!!!!

    ReplyDelete
  3. Datuk Harun Din kena sampuk Jin....kot ....Jampi pun dah tak berkesan kot sejak bersekongkol dengan ALJUBURI dan Syatan DAP.....?

    ReplyDelete