MEMBER'S

Wednesday, June 22, 2011

PAKATAN HARAM, PERHIMPUNAN HARAM, CINA DOLL HARAM



PAKATAN HARAM yang dah kemaruk untuk merampas Putrajaya CARA KOTOR daripada BN mengakui mereka tidak akan dapat menjatuhkan kerajaan BN dengan cara pilihanraya biasa kerana sistem pilihanraya yang dikendalikan oleh Suruhanjaya Pilihanraya Malaysia (SPR) adalah tidak adil dan tidak bersih. Itulah dakwaan PAKATAN HARAM tersebut sedangkan mereka lupa, jika SPR tidak adil, kenapa PAKATAN HARAM dapat memerintah di P. Pinang, Kedah, Selangor, 11 bulan di Perak dan sudah lebih 20 tahun di Kelantan dengan sistem pilihanraya yang ada sekarang ?




Jika PAKATAN HARAM menang, SPR baik tetapi jika sebaliknya adakah SPR tidak adil, sedangkan sistem pilihanraya yang diamalkan dinegara kita diiktiraf antara yang terbaik didunia.



Apa tujuan PAKATAN HARAM ini hendak mengadakan PERHIMPUNAN HARAM dengan mengumpul beratus-ratus ribu rakyat hanya sekadar untuk memberitahu bahawa pilihanraya yang kita amalkan selama ini tidak adil dan bersih sedangkan pekara tersebut boleh dibawa secara betul melalui Dewan Rakyat kerana PAKATAN HARAM tersebut ada wakil mereka di Dewan Rakyat.




Sebenarnya tujuan PAKATAN HARAM untuk mengadakan PERHIMPUNAN HARAM adalah untuk mengalih tumpuan rakyat daripada kes VIDEO CINA DOLL HARAM yang menghantui pemimpin beRNAFSU BESAR nak jadi PM MALAYSIA.




PAKATAN HARAM mahu membawa rakyat berdemo secara haram dan menjatuhkan serta merampas kerajaan secara HARAM dengan mengambil contoh suasana politik di Mesir, Tunisia, Libya dan sebagainya. Rakyat harus bijak menilai dan membuat pilihan adakah kita mahu negara kita ini hancur dan huru hara desebabkan untuk menjaga dan melindungi seseorang individu bermasalah ? Jangan rosakkan masa depan negara dan genarasi anak cucu kita dimasa akan depan.




INGATLAH BANGSAKU....PERHIMPUNAN HARAM berSHIT akan memusnahkan segala perancangan dan pembangunan yang kita telah kecapi selama ini. Janganlah kita menjadi penyumbang kepada kemusnahan negara kerana kita akan dilaknati dan disumpah oleh anak cucu kita suatu hari nanti.

No comments:

Post a Comment